Pages

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Thursday 7 March 2013

crush =0

hello,, kau orang ada crush? pernah tegur diorang tak??kalau pernah,, "untunglah~" kau orang untung sebab ada keberanian untuk tegur orang yang kau orang minat, tak macam aku,, pengecut.
aku tak berani tegur crush aku,, takut~~~
kalau abang aku yang tuuu tu, beranilah aku tegur tu pun sebab dah memang 1 keperluan untuk kitorang bertegur, hehe. tapi kalau crush dekat sekolah,, nak bukak mulut dpn dia pun tak berani.
haritu crush aku nak balik,, lepastu adalah sorang kawan aku jerit "bye ...." bapak dia,, jeles gila. dia macam sengaja je nak buat aku jeles,, sedih ='( lepas tu hari tu,, ada lagi sorang siap saing dengan dia time nak gi mamak,, huhuhu,, T_T kau orang memang sengajakan,, bukan kau orang tak tahu. yang aku ni tak reti nak berbual2 ngan dia,, tak ada keberanian,,, grr,,,
dimanakah perlu aku cari keberanian tu?? ajarlah,, hehe,,

No comments:

Post a Comment