Pages

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Thursday 1 March 2012

coklat,,, yummy yummy

kit kat,,, <3
Berkas:KitKat logo.svg
Kit Kat adalah sebuah manisan coklat yang pertama dibuat oleh Rowntree's dari YorkInggris, dan sekarang diproduksi di seluruh dunia oleh Nestlé yang mengambil alih Rowntree pada 1988, Di Amerika Syarikat, Kit Kat dibuat dengan lisensi dari The Hershey Company. Setiap batang terdiri dari anak batang yang terdiri dari tiga lapis wafer crème dan dilapisi dengan coklat. Setiap anak batang dapat dipatahkan dari batangnya. Batangan coklat Kit Kat diproduksi di 20 negara oleh Nestlé: Britania RayaMesirKanada,AustraliaSelandia BaruAljazairAfrika SelatanJermanRusiaJepangCinaIndonesia,MalaysiaIndiaTurkiVenezuelaSepanyolUni Emirat ArabMeksiko dan Bulgaria. Selain itu juga diproduksi oleh The Hershey Company di Amerika Syarikat. okay,, sekarang dah tawu psl kit kat,, ?
ferrero rocher
Berkas:Ferrero Rocher ak.jpgFerrero Rocher adalah tanda gula-gula coklat yang dibuat oleh syarikat manisan Ferrero SpAyang juga membuat Tic Tac danNutellaCokelat ini dibuat dari wafer yang diberi kacang hazelnut dan diisi dengan krim hazelnut dan di luarnya dilapisi oleh coklatsusu dengan kenari dan hazelnut yang dihancurkanGula-gula ini mengandungi 72 kalori (304 kJ), coklat ini dijual dengan kotak dan dibungkus dengan bungkusan berwarna emas.
Di AustraliaKanadaBrazilHong KongSingapuraMesirdan MalaysiaFerrero Rocher adalah hadiah yang paling popular ketikabercutiterutama ketika Tahun Baru ImlekBudaya Cinamenganggap bungkus coklat yang berwarna emas melambangkan rezeki baik dan kekayaan.

No comments:

Post a Comment